Systerskapssommar

Jag har haft en fantastisk sommar hittills. Visst, en del jobb hit och dit, men ändå mycket ledigt. Mycket tid. Tid att läsa bra böcker. Tid att halvsova ute på gräset. Tid att suga in de speciella dofterna som hör sommaren till. Men framförallt- tid att umgås med mina vänner. Mina fantastiska medsystrar.

Sommaren kan innehålla så mycket. Resor, äventyr, fester. Det innehåller min sommar också. Men den innehåller också långa grillkvällar, vin och tjejer som umgås kvällen och natten igenom. Som pratar om tankar och känslor. Som har förtroende för varandra och vill dela med sig av det mest personliga. Som både gråter och skrattar tillsammans. Jag älskar dom kvällarna.

Jag vet att även under en tre månaders sommarperiod kan tiden vara knapp. Många måsten försvinner inte bara för att det är sommar. Men även om det bara handlar om en vecka, en dag eller en kväll, så kan den tiden kännas ovärderlig. Det är någonting speciellt med sommaren, och jag älskar att leva i den.

Hela det här inlägget känns lite cheesy, men jag struntar i det. Den här låten har jag länkat till säkert en två tre gånger redan, men jag gör det igen. Jag hoppas ni har en fin sommar. Den här låten är till alla oss, vi är bäst.

 

 

Känner du igen dig?

