Hon förtjänar hela himlen

Det här är en fantastisk låt, som är väldigt speciell för mig.

Jag återvänder alltid till den här låten. Och den kanske är speciell just för att den alltid har betytt nånting, men att den betyder så mycket mer nu än förut. Det var flera år sedan jag hörde den för första gången, men med tidens gång har den lixom fått en djupare mening. Det är rätt häftigt.

Det var egentligen allt jag tänkte säga för ikväll. Den här låten är från mig till alla er och till mig.

Löftet hon gav var aldrig att vara i ditt våld, att stå
under din kontroll
Löftet hon gav rörde något annat,
men jag antar att det inte längre
spelar någon roll
För hon kommer aldrig mera hit
Jag ska försvara henne om jag kan
För hon förtjänar hela himmelen
Och en mycket bättre man

Känner du igen dig?

