We’re the world’s greatest

Har en sån där skön känsla just nu, så tänkte att jag skulle dela med mig av den. Jag bara känner att vi, är the world’s greatest. På riktigt alltså.

Jag känner för att typ ringa alla mina medsystrar och säga hur bra de är, sen vill jag lyssna på Sånger om kvinnor, peppa för allt kul som händer och göra semlor med feministmärket på.

Och det börjar kännas som vår. Jag vill känna gruset under mina fötter när jag går längs trottoaren. Snart så.

Jag vill sjunga vårsånger. Läsa dikter. Spela musik. Citera alla kloka kvinnor.

2012, nu kör vi!

Känner du igen dig?

